برپایی ایستگاه سلامت در مسجد جامع و اجرای پویش ملی سلامت با "محوریت قندخون وفشارخون بالا"

یكشنبه ١٠ دی ١٤٠٢ ساعت ٠:٠ ق.ظ   ( بازدید : 21 نفر )


مراسم بزرگداشت ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»؛ صبح  امروز یکشنبه (۱۰ دی۱۴۰۲)  در مسجد جامع شهرستان فاروج  برگزار شد.
مهندس عباس رهنما سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فاروج به همراه دکتر نامدارپور سرپرست مرکز بهداشت، مدیران و جمعی از کارکنان این شبکه در کنار مردم ولایتمدار شهرستان در این برنامه حضوری پرشور داشتند.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت فاروج در راستای اجرای پویش ملی، ایستگاه سلامت با حضور همکاران جمعیت هلال احمر، کارشناس مبارزه با بیماریها، کارشناس تغذیه، کارشناس سلامت خانواده، کارشناس آموزش سلامت، کارشناس مدارس به اندازه گیری قندخون و فشارخون بالا پرداختند.
لازم به ذکر است درپشت تریبون مسجداعلام شد با اندک فرصت کافی جهت غربالگری قندخون و فشارخون  به نزدیکترین مرکز بهداشتی درمانی و پایگاههای بهداشتی مراجعه نمایند.

همچنین آموزشهای لازم در زمینه بیماریهای قلبی عروقی، دیابت و فشارخون بالا داده شد و پمفلتهای آموزشی بین شهروندان توزیع شد.

 گفتنی ست پویش ملي سلامت با محوریت غربالگري و بيماريابي ديابت و فشارخون بالا از ۲۰ آبان ماه لغايت ۱۵ دي ماه همزمان در سراسر كشور و در مناطق روستايي، شهرهاي زير بيست هزار نفر و شهرهاي مجري سلامت خانواده برای جمعيت بالاي ۱۸ سال در حال اجراست.

 

 

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان فاروج چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.











جستجو
بیماری ابولا چیست ؟ (۷۱۲۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...